vrijdag 11 februari 2011

N' un Appel...

Na lang wikke en wege dan eindelijk een nieuwe peecee!
We hebben nog de laptop, dus echt haast was er ook niet bij geboden.
Maarja onlangs waren we bij de M.ediamarkt,
en liepen voorbij de i.Mac, en het klikte meteen,
we moesten 'm wel adopteren!
Dus nu hebben we n'un A.pple staan, en het werkt perfect!

Wat betreft de gezondheid... dat gaat nog niet echt geweldig,
zzzlapennnn, hele dagen kan ik!
Vandaag ontving ik het schema voor de screening week, Wow dat wordt behoorlijk intensief!
Mijn zuske ligt sinds gister weer in het EMC (terwijl ze net drie weken kuren achter de rug heeft)...

Mocht iemand haar van post willen voorzien, hierbij het adres:
Erasmus MC Rotterdam
Afdeling SV (longziekten) kamer 2.03
T.a.v. Marieke van Broekhoven
Postbus 2040
3000 CA Rotterdam

3 opmerkingen:

  1. Hoi Claudia

    Bedankt voor je berichtjes op mijn weblog.
    Je zusje ligt in de kamer naast mij.
    Ik ken Marieke toevallig van een eerder opname en kwam d'r van de week tegen op de gang.

    Succes tijdens je screening week!

    Groetjes, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Claudia,
    Altijd mooi n'un Apple en ik spreek uit ervaring.
    Wens je heel veel succes met je screening, en ook hier spreek ik uit ervaring >> Straks zeg je: HET VIEL ALLEMAAL REUZE MEE.
    Liefs Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Claudia,

    Sterkte met je screening. Klopt het is intensief, maar je kan het maar beter achter de rug hebben.
    Neem je die dagen toch je appel mee, kan je een beetje bijkomen op het web.

    Liefs Ad

    BeantwoordenVerwijderen