dinsdag 29 maart 2011

Klinkers & Co

Het is bijna zover, onze achtertuin gaat op de schop! Daar het nu nog een mengeling is van motieftegels, cobblestones en betonklinkers, moet het straks omgetoverd zijn tot een mooi samenhangend geheel. Het liefst natuursteen...
Met de eigenlijke gedachten dat we de oude, toch zeer gevarieerde bestrating, "niet aan de straatstenen kwijt zouden geraken", heb ik ze toch maar gratis aangeboden op M.arktplaats. Wie niet waagt, die niet wint. En floeps na enkele uren al een dolenthousiaste geinteresseerde. Nou wij blij en zij blij. Dus nu kan alles eruit, dat wordt een paar weken vertoeven in een grote zandbak. En dan hopelijk van de zomer genieten van het zonnetje, chillen (misschien voorzien van een nieuwe tuinset) vanaf ons nieuwe terras.

(sorry verder geen boeiend nieuws, nog steeds afwachtend op de screeningsweek uitslagen...)

2 opmerkingen:

  1. Hoi Claudia, wanneer krijg je de uitslagen van je screeningsweek? Kan me voorstellen dat dat heel spannend is.
    Tuin is leuk als dat straks helemaal naar jullie zin is.
    Groetjes van Astrid (ik ben iemand die stenen en ook andere dingen van marktplaats plukt en dan natuurlijk het liefst gratis)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Astrid: op 14 april krijg ik de uitslagen, nog twee weekjes dus. M.arktplaats is een hele goede uitvinding! Je kunt er echt alles kwijt, andere mensen blij maken of iets bijverdienen. Ik koop ook met regelmaat via marktplaats...

    BeantwoordenVerwijderen