zondag 8 januari 2012

@Home: Oost West Thuus Best!

Sinds donderdag weer heerlijk thuis!
Nu nog anderhalve week thuis aan de intraveneuze antibiotica.
En hopelijk blijft mijn nierfunctie zich ook verbeteren,
ik mag woensdag weer op controle komen. Spannend!

Ons doggie heeft ons ook laten schrikken vrijdag,
het liefke kreeg een epileptische aanval (bleek achteraf bij de dierenarts)
Samen met m'n ma de aanval zien gebeuren, en natuurlijk erg geschrokken allebei.
Met spoed naar de dierenarts, en daar kwam het manneke alweer wat bij.
Nu aan de medicatie, hopen dat het eenmalig is geweest.
Hij krijgt alweer streken, dus ik denk dat het wel goed zit…

Gisteravond naar Soldaat van Oranje, de musical, geweest.
Erg mooi en indrukwekkend.
De locatie, het decor, de cast en de muziek, echt uniek en mooi!
Nu aan het bijkomen, want het was een lange avond.

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer thuis bent, hoop dat je nierfunctie oke blijft.
    Ook beterschap voor Herby, schrikken zeg!
    Liefs Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo

    mooi weer thuis
    hoe kwam dat dat je nieren minder werkte???

    ik zou graag naar de muscical wicked willen, die lijkt me heel leuk

    gr van Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jeetje :( arme Herby!!
    Hopelijk is het inderdaad eenmalig!

    En hopelijk slaat je kuurtje goed aan meid!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen